2015-08-01

         

Nya basfärger från Jeanne d´Arc Living.
Warm Red, Warm Blue & Warm Yellow
Med dessa finns inga gränser för vilka färger du kan blanda.
Varför inte testa att blanda en äppelgrön, turkos eller rosa?

Webbshopen låter dröja på sig, Men det går utmärkt att beställa ur Jeanne d´Arc Livings färgsortiment genom mig i alla fall.
Matt möbelfärg, basfärger, matt väggfärg, antik vax, primer/sealer, krackelerings effekt,  boken "Vintage Paint -underbara förvandlingar (på svenska) tapeter & tillbehör som tex penslar, svampar mm.
Har du ingen färgkarta? Hör av dig så skickar jag en, pris 39 kr inkl. porto vilket du får dra av nästa gång du handlar färg av mig. (1 st. / kund)
Vill du beställa? slå mig en signal på 070-5210802 eller skicka ett mail till: info@, gruvgatan13.se

Tills webbshopen är klar går beställningen till så här:
Du hör av dig med beställning, betalar in till mitt bankgiro & hämtar sedan ut dina varor hos Falu Ljusstöperi i Falun. Givetvis skickar jag om du hellre vill det, till posterna porto.

Välkommen att höra av dig!
Hälsningar /AnnSophie Kättström



Inga kommentarer: