2015-04-02


Glad Påsk fina kund & medarbetare!
Hoppas ni får njuta av god mat & trevligt umgänge.

Ett stort tack och bamsekramar till mina härliga medarbetare Sig-britt, Mari, Annika & Lena samt min väninna Monica som alla hjälpt och stöttat mig under dessa 5 år som nu gått.


Tiden springer iväg och snart stänger jag butiken på denna adress. Innan dess ska butiken hinna med att ha öppet tre tisdagar, närmare bestämt
 Tisdagen den 7, 14 & 21:a April mellan kl. 10.00 - 17.00
Jag erbjuder då ett axplock av mitt ordinarie sortiment men det finns även en del kvar på utförsäljningen att fynda.

När jag lämnat lokalen på Gruvgatan 13 kommer jag påbörja en fortsättning för själva butiken Gruvgatan 13 Möbler & Inredning AB. Till att börja med ska det "snickras" på en hemsida sedan på en webbshop,
som förhoppningsvis står klar i maj/juni.
Mer info ang. butik och kurser kommer längre fram.
På återseende!
Kram /  AnnSophie







1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack själv Annsophie, för jätteroliga och givande år, vi ser fram emot en fortsättning!!!! Fint inlägg:) Glad Påsk önskar Mari.