2015-03-29


Idag tackar jag för mej. Jag som hitintills skött text & bild i butikens blogg och facebook och heter Mari. 

Jag har inte arbetat " fysiskt" i butiken så ofta sista åren men har varit timanställd på Gruvgatan 13 i över åtta år, så visst känns det lite vemodigt att butiken i denna lokal nu lägger ned MEN "Gruvgatan 13" kommer fortsättningsvis också finnas kvar, men på annan adress. Och i lite annan skepnad. Bland annat som webbutik..

Var, när och hur kommer att meddelas här i blogg och på facebooksidan men jag lämnar nu över internet-stafettpinnen till ägaren och tillika min fd chef Annsophie Kättström. 

Stort tack till henne, och mina övriga kollegor Sibbe, Annika och Lena!

Tack alla kunder för att ni följt med här och tack för alla härliga kommentarer! Fortsätt att kika in och här på bloggen och följ gärna Gruvgatan 13 på facebook!

Jag själv finns fortsättningsvis i min privata blogg & facebook Nordingården/Båtmanstorpet. 

Ha en skön vår!  Mari.

3 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Tack för en så fin och inspirerande tid!

Kramar Eva-Mari

Gruvgatan 13 sa...

Tack fina Mari!
För alla inspirerande inlägg och för ett mycket bra samarbete! Hoppas våra vägar möts snart igen!
Stora Kramar
AnnSophie/Gruvgatan 13

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack Eva-Mari och Tusen tack bästa chefen Annsophie!!!! Det hoppas jag med ;) ;) <3 Mari.