2010-11-17

Vinn fina julklappar!


I hopp om att fler ska finna vår nya blogg tänkte vi ha en utlottning!

Första pris lyxig handcreme med Ginger & Lime


Andra pris en fin kökshandduk med ett recept på lavendelskorpor. 1 dl torkad lavendel ingår så du kan göra massor av skorpor och ge bort i små burkar till julklapp!


Tredje pris det mindre massageljuset från Klinta. Denna med doft av apelsin & kryddnejlika men även ett uns av kanel. Mycket fräsch juldoft. Som tack för att du är med och tävlar erhåller du :

En lott- Lägger till vår blogg i din länklista
Två lotter - Lägger till dig som följare.( det kan även du utan blogg göra )
Tre lotter- Länkar till tävlingen el bloggens startsida med tillfällig länk.

I oberoende ordning. Meddela i kommentarsfältet hur du tävlar.

Tävlingen pågår fram till 10 december, lycka till kära bloggbesökare och tack för att ni kikar in till oss- i både blogg och butik!

Bloggens startsida finner du här.

125 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

heisan

jeg er gjerne med.., jeg følger og lager en link på min blogg også.

Klemmer 0)

Mitt hvite hus sa...

Glemte å si at bloggen lingger på blogglisten min ogaå.. så det skulle bli tre lodd det..

Sofie sa...

Jag är så gärna med i er utlottning, och jag tar tre lotter!!

Skogslyckan sa...

Klart man vill vara med! Följare är jag sen starten och länkning från min blogg fixar jag i en hast. Det blir väl full pott det=3 lotter.
Kram Pia

Mys och hemtrevnad sa...

Jag är gärna med och tävlar om två lotter. Kramis semlan

Mims sa...

Jeg er med og er selvsagt også en følger :)

kram.

HEMMA sa...

Hej!
Du har en så vacker blogg och vill gärna vara med i din tävling :)
Länkar och följer!
Mvh MALIN

Anonym sa...

Utlottningen är bara för er som har egna bloggar förstår jag.... synd annars skulle jag också deltagit.... Fina saker ni lottar ut!
/Ulrika

Gruvgatan 13 sa...

Hej anonym, nej utlottningen gäller alla! Som anonym kan man också lägga till sig som följare.

Roligt att du tittar in till oss, välkommen!

Personalen Gruvgatan 13.

Unknown sa...

Sjääääääälvklart måste jag vara med! Ni har så vackra saker!! Jag önskar verkligen att jag bodde närmare, då hade ni tillslut fått slänga ut mig ur affären!!

Jag kniper 3 lotter, tack! Länk ligger uppe, följer er gärna och kommentaren kommer ju nu!

Ha en underbar onsdag!
Kram ia

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Nu är jag även följare av er! Länkat hit har jag gjort sen tidigare!
Vill självklart vara med i utlottningen :)
Ni har SÅ mycket fint!

Norr om Köpenhamn sa...

Jag tar gärna chansen och griper tre lotter på en gång.
Kram Ulrika

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt med en tävling. Jag är gärna med och det blir två lotter för mig, följare är jag redan och så länkar jag med bild från högra kolumnen.

Hoppas på tur nu

Kram

Unknown sa...

Gomorron,jag vill självklart vara med...:) Följare är jag redan,jag har länkat från min sida och du finns på min blogglista...:) Ha en riktigt mysig dag..Kram/Annelie

me and alice sa...

Tjingeling!
Åh vilka fina vinster!!!!
JAG VILL VARA MED!!!! Jisses vilka underbara doftpryttlar...
Följer er redan och har er i länklistan...
Länkar med bild!
kramis Susanne

Anonym sa...

Hej! Vill också vara med om en lott! :-) Men har ingen blogg men tittar gärna in ibland i er blogg, räknas det som "följare"? Mvh Sofia T

sophia_th@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Hej
Deltar i utlottning med 2 lotter
Kram Nina

Charlotte sa...

Har lagt mej som följare av bloggen! Två lotter och hoppas på tur!

Marika sa...

Jag vill gärna vara med och länkar på min blogg :)

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och tävla, har tyvärr ingen blogg men chansar då på två lotter.
Kanske dubbel tur :-)
Kicki Englund

Eple sa...

Hei, hei! Veldig fin blogg. Jeg legger meg til som følger- og trekker da to lodd :-)

Anonym sa...

Jaaaag vill vara med och har blivit följare :) Har ingen blogg men tittar flitigt!
Hoppashoppashoppas...Mvh Liza
liza_cederberg@hotmail.com

maria lever sa...

Hej, är gärna med!
Jag har lagt till er i länklistan, länkat till tävlingen och blivit följare= tre lotter.
Hoppas nu på tur!

bakom berget sa...

Vilken fin utlottning! Jag vill gärna vara med. Så nu har jag länkat till er och lagt till er på min följarlista.
Nu håller jag tummarna hååårt!
Kram Åsa.

Cathrine sa...

Jag vill gärna prova lyckan hos dig.
jag har lagt till mig som följare och länkat från min blogg, så då blir det tre lotter för mig
//Cathrine

Caramel sa...

Hej!

Jag är gärna med och prövar lyckan. Har lagt till i blogglistan och lagt mig som följare så det blir väl tre lotter då?

/Caramel

Lina sa...

Har lagt till mig som följare. Och hoppas på tur med min lott. /Lina (lina@settern.se)

Malin's Hus sa...

jag är på!!!!!!! en lott tack!

kraaaaaaaaaaaaaaam

Pilo sa...

Vilken fin blogg. Jag vill gärna vara med på tre lotter så länkar till er sida. Ha en fin dag!

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med, det blir två lotter här!

Hoppas ni får en riktigt trevlig vecka o fortsätter att inspirera o ge underbara ideer. Har en hemma som titt som tätt säger "men var får du alla ideer ifrån (hihi...det är hemligt)tar dom aldrig slut" inte en chans!

Elinor N

Anonym sa...

Hejsan!Följer alltid eran blogg men har ingen egen,är i dalarna ofta så nästa gång tittar jag in.Jättefina vinster.Så om jag fattat rätt blir det två lotter för mig,borde ju betyda dubbel tur:-))P.S fundera gärna på webbutik,skulle vara såååå bra tycker Helene N

Doftranka sa...

Har gjort alla tre sakerna! Önskar oxå att ni startar webb butik :)

Maritta sa...

Jag satsar hårt på att vinna och tar tre lotter. Har redan bloggen i länklistan över mina favoritbloggar, lägger till mig som följare och länkar till tävlingen från min lilla blogg=)

Maria sa...

Ja, va' kul med en egen julklapp! Jag är fäöljare, men har ingen blogg att länka från, så det blir väl två då. Hoppas att tomten kommer...

/Maria
maria.nolemo@gmail.com

Anonym sa...

Hej1
jag hoppas på tur och är med som följare på utlottningen. Har er blogg på mina favoriter och tittar ofta ... sen finns ju affären på nära håll också!
Sigbritt

Mari Brown and Colourblob sa...

Utlottning eller inte, jag alskar se alla bilderna o vad ni har. Ljusen ser fina ut o dom har en av mina favorite dofter. Beautiful blog & store, so many wonderful things... The link is on my blog : )

Frøken Jægers Hus sa...

Grattis med butikk! Så moro! Legger dere til på blogglisten min jeg! Lykke lykke til:)
Stor klem
Helene

Camillha sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har länkat i min blogg på min tävlingsgadget, jag är en följare och nu skriver jag en kommentar... skulle gärna ha tid att åka till Falun och besöka också!
Får dra med mej syrran någon dag då vi kan slita oss loss!
Må gott i kylan!
Camillha

Jenny sa...

Hej!
Hittade hit via Mari/Nordingården! Är gärna med i utlottningen och tar 3 lotter tack, länkar och lägger till mig som följare!

Nu ska jag kika vidare här hos er:)


Kraam Jenny

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar. Gillar bloggen och er underbara affär.

Mvh Åsa

Matilda sa...

Hej! Vilken fin utlottning!

Jag gör alla tre sakerna.=)

Kram, Matilda♥

C. Tvillingmamma sa...

två lotter tack! ;)

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla. Priserna är så fina.
Jag kommer in till er i affären i morgon.
Ha det bra.
Gun-Britt

pysseltanten sa...

Halloj...
Klart man vill va med o ha chans att vinna så fina saker...:))
Tre lotter till pysseltanten tack!...;))
Kraaamizar Git

Mjuka sa...

Hello!! Vill gärna vara med och tar såklart 3 lotter. Länklist, följare och länkar till tävlingen
kramar Malin

Susanne sa...

Hej, Härlig blogg och julklappar som jag gärna vill vinna....jag tar tre lotter....Följer och länkar till både blogg och tävling ;))
kram Susanne

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna med två lotter! blev följare nr 40.

Välkommen till min utlottning du också!

Mia sa...

Hej!

Va roligt att ni har en tävling, med helt underbara priser. Så jag vill gärna vara med och tävla! :)

Tänkte mig 3 lotter, då jag skrivit ett inlägg, lagt till er som länk
(Ni kommer även hamna under favoritbutiker, på högra sidan) och sen lagt till er som följare, men jag tittar in hos er minst en gång på er dag i alla fall!

Hoppas på tur!!

Kramar Mia

Lissan sa...

Hej och grattis till en toppenblogg!
Jag vill gärna vara med och testa lyckan, vilken lyxutlottning:)
Länkar i min blogg.
Mvh
Lissan

Susanne sa...

Hej!

JJag har ingen blogg, men har blivit följare på bloglovin, så nu hoppas jag också på en julklapp!

gotland(at)speedmail.se

Östervik9 sa...

Godkväll!
Jag har lagt till er i länklistan, länkat till tävlingen och blivit följare= tre lotter.
Nu håller jag tummarna:)
//Camilla

Cecilia sa...

Go kväll!
Jag vill såklart delta i er tävling, har lagt till er i länklistan och följer er blogg så nu håller jag tummarna för en julklapp...

Kramar/ Cecilia

Malin sa...

hej, jag är gärna med i utlottningen av julklapparna och har bäde länkat och lagt till er på bloglovin, nu hoppas jag på tur OCH ATT NI ÖPPNAR WEBSHOP FORT , mvh Malin

Bollan sa...

Deltar i utlottningen 3 lotter häråt. har länkat och lagt till både tävlings länk och följare länk.

Kramizzar

Anonym sa...

Jag tror jag har två lotter. Är lite ovan men jag har lagt till dig på min lista under favoriter och följer din blogg. Jättetrevligt.
Hälsningar Lilian

Lena/isklockan sa...

Hejsan!
Vill jätte gärna vara med.
Jag tar tre lotter = har länkat , blivit följare och lagt till er blogg i min blogglista.

Lena/isis

Loppan sa...

Jag hoppas innerligt på vinst. har ju i alla fall chansen med 2 lotter./ Eva

ANNAANNA sa...

Hej Hallå!

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina sakerna. Jag har skrivit ett inlägg i min blogg om tävlingen där jag länkat både till tävlingen och til förstasidan på er blogg http://wonderings.blogg.se/2010/november/vinn-doftljus-kokshandduk-eller-handkram.html. Jag har lagt in bloggens adress i min länklista också så... 4 lotter borde hamna i min hög.


Ha en riktigt bra avslutning på veckan.

MåVäl/ANNA

Livet på Sjögård sa...

Ser så fint ut här... :)
Tävlar gärna. Har lagt mej som följare och länkar på bloggen till er. Ja, och så la ja er i min blogglista även. Hoppas på tur :)

Ninne sa...

Jag följer dej På Nordingård o nu osså på Gruvgatan. Det är så fina o kul saker du har. Hoppas på alla lotter för nu har jag alla inlägg som du gjorde förslag på.Länk tillf. o intressantagrejor i min hög.spalt
Hoppas på turen Ninne

Marias gamla saker o sånt sa...

Jättefina vinster...
Självklart följer jag er o ni finns nu med på min blogglista!!

Mvh Maria

HannasHörna sa...

Hej!

Vad kul med en ny fin blogg...

tre lotter vill jag ha;)

Kram

Lisas torp sa...

Så många fina saker! Jag vill gärna vara med och jag länkar och lägger till som följare!
Lisa

Vita små hjärtan sa...

Tack jag tar gärna en lott!!!!!
Så mysiga vinster.
Å tack för senast då vi var på inredningsresan och besökte er!
Kram Agnetha

Lara sa...

Hi, I would like to join your giveaway. I am a follower, your blog is on my bloglist and I will post the giveaway in my sidebar.
Thanks, Lara

Anonym sa...

Hej! Jag har nu blivit följare och deltar i lotteriet/ "anonyma" Ulrika

heavenandearth sa...

Hej!
Vilka fina priser!
Jag är självklart med o länkar hos mig! Törs inte klura ut hur många lotter det ska va... det får ni göra istället.. ;-)

Vad mysig sidan är!

Trevlig helg!
Kram! Iréne

Therese sa...

Hej!
Jag tänkte också pröva min lycka utlottningen. :) Har länkat på min blogg, så jag antar att det ger en lott. :)
Trevlig fortsättning!
Therese

Anonym sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med och tävla. Jag har lagt till mig som följare av er blogg. Hoppas på tur :-) Hälsn. Kicki i Ö-vik

Elin sa...

Jag tar två lotter - länkar på min blogg och lägger till mig som följare.

Unknown sa...

Följer och lägger in direkt !!!!
Hoppas nu på tur

Anonym sa...

Tack för en härlig blogg och jag skulle gärna ta en tur till Falun .Lite långt bara.Men hoppas på en present därifrån...Jag följer Er och vill gärna ha två lotter.
krokbacken16@hotmail.com
Maria E

Anna sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag länkar med den fina bilden på ljuset från min blogg och antar det blir en lott? Hoppas på vinst! /Anna

Växthusmadam sa...

Är gärna med och tävlar och länkar på min sida!
Ha en skön kväll önskar
Växthusmadam

OlgaA sa...

Jag hann jag hann! ;)

Jag är med och länkar!

Så fina fina bilder du har!

Får jag fråga vad är det för kamera du har? ^^

kramar

A House With A View sa...

Vill jättegärna vara med i utlottningen och länkar så klart från mig!!

Kramizar aka

ANNIKA sa...

Jag är redan följare och deltar med 2 lotter.Nu håller jag tummarna stenhårt och hoppas på turen...vilka finfina vinster!
gustafsson.57@hotmail.com

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Här anmäler jag mig och tar självklart tre lotter!!


Hälsningar monica

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om de fina priserna. Två lotter är mina =)

// Nilla
nillahall@hotmail.com

Marias Hörna sa...

Hej Givetvis är jag med och tävlar. Det blir 3 lotter för mig. Och så måste jag säga att eran blogg är jättefin :)
Mvh Marias Hörna

Therese sa...

Jag är gärna med och tävlar om de fina priserna. Har lagt till en länk till tävlingen på min blogg. :)

Gunilla ström sa...

Hej!
Jag är gärna med i utlottningen.Jag deltar med 2 lotter.

Allt gott!
Gunilla

erikasgulahus sa...

erika hälsar att hon lagt in en länk på erikasgulahus.blogspot.com

bakformen sa...

Hejsan, vilken trivsam & trevlig blogg som jag ramlade in på. Vill gärna vara med och tävla om dessa fina vinster. Har lagt mej som följare av bloggen så 2 lotter till mej tack. Har ingen blogg.
Ska nu titta in i butiken...

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

bakformen sa...

Hej, ja det var inte så lätt att titta in i butiken (trodde det var en webbutik).

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

himlaverket sa...

Hej,
jag vill inte missa detta så jag länkar inne hos mej å lägger mej som följare ;)
kram ullamaria

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna vara med. Jag länkar till tävlingen från min blogg.
Kram/Annie :)

Anonym sa...

Hej!

Trevlig tävling!

Jag har börjat följa bloggen men har tyvärr ingen egen blogg.

Andrea IW

Eva sa...

Jag vill gärna tävla och kniper 3 lotter. //Eva

Margot sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen med 3 lotter! Har nyss blivit följare och länkar till tävlingen från min blogg, dessutom finns er fina blogg nu på min länklista!
Ha det gott!
Margot

Malmkakan sa...

Självklart vill jag vara med och tävla.
Lägger med er i min blogglista samt länkar till tävligen från mig.

Det borde bli två lotter det.

Kram,
Cecilia

Elina sa...

Vilken chans! Jag norpar tre lotter, tack.

Eddan sa...

Jag är också gärna med och tävlar om fina julklappar.

Jag har fixat tre lotter genom att länka till tävlingen, följa samt länka till bloggen i min egen blogg.

Kram

Anonym sa...

Är absolut med :)
Underbara julklappar!
En lott tack, lade till er på bl´:)
Trevlig helg!
Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Fröken Abbe sa...

Jag tävlar mer än gärna! Jag både länkar och följer, så jag tar tre lotter.
MVH Frk Abbe

care69 sa...

Jag är gärna med, tre lotter tack!

har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/11/10-dec-vinn-fina-julklappar.html

care69(at)live.se

Annas tipsblogg sa...

Är med och har gjort alla tre sakerna.
http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/11/handkram-handduk-eller-ljus.html

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, 1 lott, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/julklappar-10-dec.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Hej! Jag är med såklart och tar en lott då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/10-dec-vinn-fina-julklappar.html
Hoppas på tur!
Mattias, mr22ga@hotmail.com

Laila sa...

Jeg vil gjerne være med! Tar 2 lodd og krysser fingrene!!

Anonym sa...

Hej!

Är jättegärna med i utlottningen, så härlig blogg och butik...
Hälsningar
Eva i Dalarna

Anonym sa...

Glömde säga att jag har lagt till mig som följare av bloggen...
Hälsningar
Eva i Dalarna

Anonym sa...

Hej i Dalaskogen!
Det är så roligt att kika in till er, som gamal dalkulla så längtar jag hem till Borlänge vid vissa tider på året, åker dit ibland och gissa om jag går till Gruvgatan, naturligtvis, och nu tänkte jag va med på utlottningen lägger till mig som följare
Hälsning Meta i Jönköping

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med i denna fina utlottning. 3 lotter tack.
Annelie ♥

Inge sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Inge sa...

Vill gärna vara med i den fina julklappsutlottningen. Tre lotter, tack, har lagt till Gruvgatan 13 i min min länklista, följer och har länkat till tävlingen i högra sidpanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Maja sa...

Hoppas hoppas på en tidig julklapp då jag följer er sida helhjärtat, så mysig!

3 lotter tack!

Julkramar

Maja

Nygammalt sa...

Givetvis vill jag vara med i den här fina utlottning!
Har lagt till mig som följare och länkar från min sida, så 3 lotter tack :)

Kram.

Outi sa...

Vilken fin blogg! Ska vandra runt lite här och i butiken :)

Har gjort allt som krävs för att få tre lotter. Vinsterna ser verkligen lockande ut!

Kram, Outi

Eva sa...

är jättegärna med och tävlar i din fina blogg. Jag tävlar med tre lotter och länkar i min blogg

Ulrika A sa...

HEJ!

Jag vill gärna vara med och vinna. Har tyvärr ingen egen blogg, men lägger till mig som följare av er blogg, som jag råkade hamna på av en slump och gillar skarpt!!

Hoppas på turen!

God Jul!

Malin sa...

Hej!
Jag är också gärna med i utlottningen av era fina priser. Jag har lagt till er på min blogg, blivit följare och länkat till tävlingen alltså tre lotter :)

Kram Malin

Nilla sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen.

Ha de bäst !!
Nilla

Ulrika sa...

Två lotter hitåt tack! :) Jag har visserligen flyttat från Falun för ett tag sedan, men Gruvgatan 13 glömmer man inte. Längtar efter nästa resa till Dalarna - ett besök hos er är givet!

evamar sa...

Jag nöjer mig med en lott med den här länken:

http://evamar.blogg.se/2010/december/tre-vinster-10-dec.html

Karin - Mina Rum sa...

Jag är gärna med i er utlottning. Jag antar att det blir två lotter om jag lägger en tillfällig länk hos mig och dessutom blir följare.
Kram!

Anonym sa...

Hejsan. Jag kniper två lotter... då jag är daglig följare av din blogg.Ha en trevlig jul
Maria E
krokbacken16@hotmail.com

Maria sa...

Tar tre lotter, har blivit följare och länkar så klart!!

Vita Falkens Lantliv sa...

Tar 3 lotter, länkar såklart!

Anonym sa...

Tävlar med en lott! Har blivit följare. Snygga vinster.
Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Nilla sa...

Två lotter vill jag har och har lagt till att jag följer bloggen!

Lindha sa...

Jag kniper 3 lotter! Har lagt till er blogg i min länklista, blivit följare och länkat med bild på min sidebar!!
Hoppas på tur! Återvänder inom kort! Kram Lindha

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Tar chansen och kastar mig in i er fina utlottning! Roffar åt mig tre lotter och hoppas nu på TUR!!!

Kram Mimmi

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag är med. 1 lott tack.

emeli_falk@hotmail.com

Tävlingar sa...

Vilken rolig tävling!

Jag är med på 3 lotter,
Länk till inlägg:http://vinnpainternet.blogspot.com/2010/12/tavling-hos-gruvgatan13.html

Mail: tavlingar.blogspot@hotmail.com